Sunday 3 June 2012

tabahlah wahai hati

I'm feeling like.. urghh. wanna cry, wanna scream, wanna say to the world..
WORLD, I'M DIE !!!!!

sebab apa?? sebab korang tak rasa apa aku rasa..
i've been fight for this event for 2 months.
banyak dugaan, cabaran, ujian sepanjang perjalanan.
ceh! macam lagu sudirman daaa..

the story is like this. program I tarikh nya 15jun.
but then, when I come back from my gawai holiday for a week.
then, I read a tweet from one of my classmates. she mention about a pekeliling yang sangat mampu meruntuhkan hati nurani dan jiwa perempuankuhhh..
pekeliling tersebut menyatakan semua program selepas 13 jun adalah dibekukan.
terima kasih. (pekeliling tu tak kata terima kasih lah pun)

then, I feel my life macam punah ranah, semuanya gelap.. urghh!
sebabnya, sebabnya adalah kerana we are cooperating with pihak luar, dah setuju dah.
then, some of the things untuk program memang dah beli by some of the bureau's using their money first.
(and how come I nak kena bayar balik duit diorang in case program ni kena cancel?? how comeeeeee ?????)
each bureau dah progress kerja masing-masing. dan I dah fight program ni untuk 2 bulan.
apa makna usaha I selama ini?? please tell me. nope, this event wont be cancel. nope!

so, I've to decide. then I call the president to tell him about this.
he's trying to help me.. lagipun benda ni pun memang under NADA. so, we have to work together.

because the pekeliling is from shah alam, so I rasa macam this is a very big thing,
which is benda yang tak boleh dibuat main-main.

so, we have to refer to pegawai HEP which is en.zaini, a handsome and polite man. <3
tunggu dan lihat apa respond en.zaini regarding this problem.
I really hope he can help us. if not, we're going to DIE!